ΣΥΧΝΈΣ ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ
Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε απαντήσεις στις συχνές ερωτήσεις σχετικά με το έργο του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, παράδοσης και πληρωμής, καθώς και για τα φάρμακα που πωλούνται από εμάς.
Εάν έχετε ερωτήσεις ή χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, απλά στείλτε μας ένα γράμμα.
Συχνές ερωτήσεις:
- Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία?
- Τι συμβαίνει μετά την παραγγελία?
- Ποιες είναι οι μέθοδοι πληρωμής που αποδέχεστε?
- Ποιο είναι το κόστος και οι προϋποθέσεις παράδοσης?
- Ποια είναι η περίοδος ακύρωσης της παραγγελίας?
- Ποια είναι η πολιτική πολιτικής για την ασφάλεια και την εμπιστευτικότητα?
- Ποιοι είναι οι κανόνες για την αποστολή μηνυμάτων μέσω e -mail?
- Τι να περιμένετε από τις διαδικτυακές διαβουλεύσεις?
- Είναι η πώληση υπερβολικών φαρμάκων στο Διαδίκτυο ενός νόμιμου?
- Ποια είναι η διαφορά μεταξύ πρωτότυπων και γενικών φαρμάκων?
- Γιατί τα γενόσημα είναι φθηνότερα από τα πρωτότυπα φάρμακα?
- Μπορώ να επιστρέψω το φάρμακο μου?
- Πώς να λάβετε ένα δωρεάν μπόνους για επαναλαμβανόμενες παραγγελίες?
- Ποια είναι η ποιότητα των γενόσημων φαρμάκων?
Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία?
Μετά την επιλογή ενός προϊόντος, θα μεταφερθείτε στο καλάθι αγορών. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Τοποθετήστε μια παραγγελία" και θα μεταβείτε στη μορφή μιας ασφαλούς παραγγελίας SSL. Αφού υποδείξετε τη διεύθυνση email σας, συμπληρώστε τη διεύθυνση παράδοσης. Στο τελευταίο στάδιο, πρέπει να καθορίσετε τη μέθοδο παράδοσης και τη μέθοδο πληρωμής και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Πλήρης παραγγελία". Μετά από αυτό, η παραγγελία σας θα υποβληθεί σε επεξεργασία από την υπηρεσία υποστήριξης.
Τι συμβαίνει μετά την παραγγελία?
Η παραγγελία σας θα υποβληθεί σε επεξεργασία. Αφού λάβετε την πληρωμή, η παραγγελία θα συλλεχθεί και θα σας αποσταλεί εντός 24 ωρών.
Θα λάβετε τρία μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με την παραγγελία σας:
- επιβεβαίωση παραγγελίας ·
- επιβεβαίωση της παραλαβής της πληρωμής ·
- Επιβεβαίωση της αποστολής.
Ποιες είναι οι μέθοδοι πληρωμής που αποδέχεστε?
Δεχόμαστε MasterCard, Visa, Carte Bleue, American Express και Bank Transfers. Αφού λάβετε την πληρωμή, η παραγγελία σας θα αποσταλεί εντός 24 ωρών. Λάβετε υπόψη ότι η διαδικασία μεταφοράς κεφαλαίων διαρκεί περίπου 3 ημέρες. Εάν πληρώσετε για μια παραγγελία χρησιμοποιώντας μια πιστωτική κάρτα, θα σταλεί την ίδια μέρα.
Ποιο είναι το κόστος και οι προϋποθέσεις παράδοσης?
Ο ηλεκτρονικός παραλήπτης περιλαμβάνεται στην τιμή. Εάν επιβεβαιωθεί η παραγγελία σας, θα αποσταλεί εντός 24 ωρών. Η ημερομηνία παράδοσης εξαρτάται από την τοποθεσία και την τοποθεσία του προμηθευτή, καθώς και από την έγκαιρη παραλαβή. Προσπαθούμε να παραδώσουμε την παραγγελία σας απευθείας στην πόρτα εντός 4-12 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με τη μέθοδο παράδοσης.
Δεν επεξεργαζόμαστε παραγγελίες τα σαββατοκύριακα. Εάν κάνατε μια παραγγελία μετά τις 15:00 την Παρασκευή, το φαρμακείο θα το επεξεργαστεί μόνο τη Δευτέρα.
Ποια είναι η περίοδος ακύρωσης της παραγγελίας?
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία πριν αποσταλεί γράφοντας μια επιστολή προς εμάς και υποδεικνύοντας στο θέμα "Ακύρωση της παραγγελίας" και τον αριθμό παραγγελίας. Δεν μπορούμε να ακυρώσουμε την παραγγελία μετά την παράδοσή του.
Ποια είναι η πολιτική πολιτικής για την ασφάλεια και την εμπιστευτικότητα?
Η προστασία των προσωπικών σας στοιχείων είναι η υψηλότερη προτεραιότητά μας. Η φόρμα παραγγελίας μας υποστηρίζει το τελευταίο και ασφαλέστερο σύστημα κωδικοποίησης SSL (στρώμα ασφαλούς υποδοχής) με κρυπτογράφηση 256 bit. Όλα τα προσωπικά δεδομένα, καθώς και τα δεδομένα πιστωτικών καρτών, μεταδίδονται με μέγιστη προσοχή και ασφάλεια. Το σύστημά μας χρησιμοποιεί επίσης προστασία από απάτη με πιστωτικές κάρτες. Τα άτομα που χρησιμοποιούν ψεύτικες πιστωτικές κάρτες μεταφέρονται αμέσως στις αρμόδιες αρχές.
Ποιοι είναι οι κανόνες για την αποστολή μηνυμάτων μέσω e -mail?
Συχνά, οι πελάτες δεν λαμβάνουν επιβεβαίωση παραγγελιών ή ενημερωτικών δελτίων. Κατά κανόνα, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το γραμματοκιβώτιό σας τους εμποδίζει. Παρακάτω υπάρχουν 2 εναλλακτικές λύσεις για την επίλυση αυτού του προβλήματος. Εάν χρειάζεστε βοήθεια, επικοινωνήστε με την υπηρεσία υποστήριξης μας.
Έτσι, μπορείτε να λύσετε το πρόβλημα με τα εισερχόμενα γράμματα:
- Ελέγξτε το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Εάν βρείτε τις επιστολές μας εκεί, παρακαλούμε να τις μεταφέρετε σε ένα κανονικό φάκελο εισερχόμενων.
- Εάν έχετε άλλη διεύθυνση email, επικοινωνήστε με την υπηρεσία υποστήριξης μας. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία υποστήριξης τηλεφώνου μας.
Τι να περιμένετε από τις διαδικτυακές διαβουλεύσεις?
Ειλικρινά, οι σύμβουλοι μας δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την επίσκεψη στο γιατρό. Ωστόσο, η υπηρεσία υποστήριξης μπορεί να περιγράψει τα χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου φαρμάκου στον πελάτη. Επιπλέον, μπορείτε πάντα να συζητήσετε τη διαδικασία παραγγελίας και άλλα άγνωστα ζητήματα για να ενημερώσετε.
Είναι η πώληση υπερβολικών φαρμάκων στο Διαδίκτυο ενός νόμιμου?
Τα φαρμακεία μας έχουν επίσημη άδεια να στείλουν φάρμακα σε όλες τις χώρες του κόσμου και να συνεργαστούν με επίσημα εγκεκριμένους φαρμακοποιούς που παρέχουν επαγγελματική φαρμακευτική βοήθεια. Όλα τα φάρμακα αποκτώνται μόνο από τους νομικούς φαρμακευτικούς χονδρεμπόρους, ώστε να είστε σίγουροι ότι θα λάβετε τα ίδια φάρμακα που θα παραγγείλετε στο φαρμακείο.
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ πρωτότυπων και γενικών φαρμάκων?
Σε αντίθεση με τους κατασκευαστές πρωτότυπων φαρμάκων, οι γενικοί κατασκευαστές δεν φέρουν το κόστος της έρευνας, της ανάπτυξης, των δοκιμών και της διαφήμισης. Αφού έληξε το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για το αρχικό φάρμακο, άλλες εταιρείες μπορούν να ξεκινήσουν την παραγωγή αυτών των φαρμάκων χωρίς σημαντικά έξοδα, έχοντας αποκτήσει μόνο χημική φόρμουλα. Αυτό σας επιτρέπει να παράγετε ποιοτικά προϊόντα σε λογική τιμή!
Γιατί τα γενόσημα είναι φθηνότερα από τα πρωτότυπα φάρμακα?
Είναι φθηνότερα χάρη στο σύστημα διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας. Μετά την εισαγωγή του διπλώματος ευρεσιτεχνίας, τα περισσότερα φάρμακα βρίσκονται υπό κρατική προστασία έως και 17 ετών. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, άλλοι επιχειρηματίες δεν έχουν το δικαίωμα να διανείμουν αυτό το φάρμακο, το οποίο σας επιτρέπει να το πουλήσετε μόνο στην ανεπτυγμένη εταιρεία για να καλύψει το κόστος ανάπτυξης. Κατά τη λήξη του διπλώματος ευρεσιτεχνίας, η φαρμακευτική εταιρεία μπορεί να υποβάλει αίτηση στο Γραφείο για την εποπτεία της ποιότητας των τροφίμων και των φαρμάκων για τη διάδοση της γενικής έκδοσης του φαρμάκου. Δεδομένου ότι δεν υπάρχει ανάγκη για επενδυτικό κόστος, άλλοι επιχειρηματίες μπορούν να προσφέρουν το φάρμακο 50-80% φθηνότερο από το πρωτότυπο.
Μπορώ να επιστρέψω το φάρμακο μου?
Οχι. Σύμφωνα με την ομοσπονδιακή νομοθεσία, δεν μπορούμε να πάρουμε πίσω φάρμακα που πωλούνται για ιατρική συνταγή. Σε περίπτωση ζημιάς ή πλήρους ανεπάρκειας του αγροτεμαχίου, θα αναβαθμίσουμε μια παραγγελία στο λογαριασμό μας ή θα αντισταθμίσουμε τις απώλειες.
Πώς να λάβετε ένα δωρεάν μπόνους για επαναλαμβανόμενες παραγγελίες?
Με τη βοήθεια του ενημερωτικού δελτίου μας, κάνουμε τακτικά ειδικές προσφορές για τους πελάτες μας. Ελάτε σε μας πιο συχνά για να κρατήσετε ενήμερους!
Ποια είναι η ποιότητα των γενόσημων φαρμάκων?
Σε σύγκριση με το αρχικό προϊόν, θεωρούνται "θεραπευτικά ισοδύναμα". Τα γενόσημα θα πρέπει να περιέχουν τόσο την ίδια ποσότητα χημικών ουσιών και να εξασφαλίσουν την ίδια ταχύτητα απορρόφησης ενεργών ουσιών στην κυκλοφορία του αίματος. Μερικές φορές μια γενική έκδοση του φαρμάκου μπορεί να διαφέρει στο χρώμα ή το σχήμα από το πρωτότυπο. Αυτές οι διαφορές δεν επηρεάζουν την επίδραση του φαρμάκου και οφείλονται αποκλειστικά σε εμπορικά ή σε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας.